Regulamin

Regulamin sklepu internetowego SELAVIfashion.pl

1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.selavifashion.pl, prowadzony jest przez firmę SELAVI Sylwia Sudomir z siedzibą 95-080 Tuszyn, ul. Domowicza38, na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 11.098.2006 roku nr6412/189/200 dokonanego przez Wójta Gminy Tuszyn.

Dane Sprzedawcy:
SELAVI
Sylwia Sudomir
adres:
Domowicza38
95-080 Tuszyn

NIP: 771-158-48-84
REGON:

PKD 2007 47.91.Z
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferta przedstawiona przez sklep SELAVIfashion.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

3. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.selavifashion.pl , za pośrednictwem serwisów aukcyjnych (Allegro) telefonicznie lub e-mailem.

4. Zamówienia poprzez stronę www.selavifashion.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie SELAVIfashion.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie SELAVIfashion.pl.

5. Obsługa zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego,przez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia. Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 7 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane.

6. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).

7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do wysyłki (status transakcji – W REALIZACJI).

8. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie 601-312-887 603-377-200 lub e-mailem pod adresem selavi.fashion@wp.pl
9. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

10. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

12. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

13. Przesyłki dostarcza Poczta Polska, firmy kurierski Opek. Nabywca podczas składania zamówienia może wybrać tzw. “Odbiór osobisty” i odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie sklepu internetowego.

14. Koszty przesyłki zawsze pokrywane są przez nabywcę.

15. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie: Koszt dostawy

16. Klient może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienia – Płatności przy odbiorze – należność pobiera listonosz lub kurier – Płatność z góry – tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu lub szybkim przelewem internetowym: DotPay.pl, m-Transfer – Płatność z góry – kartą kredytową

„Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay”

17. Kupujący składający zamówienie płatne z góry, zobowiązuje się opłacić zamówienie w ciągu 10 dni od daty jego złożenia. SELAVI Sylwia Sudomir zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia złożonego przez kupującego jeżeli nie zostanie ono opłacone w ciągu 10 dni od daty jego złożenia.

18. Zamówienia płatne przy odbiorze.

Kupujący składający zamówienie płatne przy odbiorze w chwili potwierdzenia zamówienia poprzez klikniecie w specjalny link znajdujący się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia, zobowiązuje się do opłacenia i odbioru zamówionego towaru. Nie odebranie przesyłki płatnej przy odbiorze przez Kupującego traktowane jest jako zwłoka w odbiorze rzeczy sprzedanej ( Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego). Jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego. Koszty przechowania pokrywa kupujący. Cena jednej doby przechowania rzeczy sprzedanej nie odebranej z powodu zwłoki kupującego wynosi 5zł. W przypadku gdy kupujący nie odbierze zamówionego produktu w ciągu 60 dni od daty zakupu sklep ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.

W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży z powodu nie odebrania rzeczy sprzedanej, przez Kupującego, Kupujący zostaje obarczony wyłącznie kosztami przechowywania w/w rzeczy.

Podstawa prawna: ( Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego)

19. Zwrot bez podania przyczyny.

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient, ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.

Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Odzież musi być nowa,posiadać oryginalnie przymocowane metki oraz nie nosić śladów użytkowana.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym Oświadczeniem o odstąoieniu od zawarcia umowy na odległość.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu – paragonie, fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.

20. Reklamacje.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu SELAVI Sylwia Sudomir ul.Domowicza38 95-080 Tuszyn. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Więcej informacji na stronie: Reklamacje

W przypadku zwrotu produktów zakupionych i wysłanych opcją darmową sklep internetowy SELAVIfashion.pl zastrzega sobie odjęcie kosztów wysyłki poniesionych w ww promocji od kwoty zwróconych produktów.

21. Rejestracja / Indywidualne konto Klienckie / Zam. jednorazowe.

Założenie indywidualnego Konta Klienckiego w sklepie SELAVIfashion.pl lub złożenie zamówienia jednorazowego oznacza akceptację Polityki Prywatności sklepu SELAVIfashion.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z tą w/w polityka. Sklep SELAVIfashion.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji i do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

22. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

23. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

24. SELAVI Sylwia Sudomir zastrzega sobie prawo do wprowadzenia okresowych zmian w powyższym regulaminie. Klienci składający zamówienie w sklepie zobowiązani są do zapoznania się z aktualnym regulaminem. W przypadku braku akceptacji regulaminu prosimy o nie dokonywanie zakupów w serwisie www.SELAVIfashion.pl

25. „Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e – mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep http://www.selavifashion.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie www.selavifashion.pl, oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”