Kontakt

SelaviFashion

Domowicza 38
95-080 Tuszyn
NIP: 7711584884

Tel.: 601312887

        603377200

E-mail: sklep@selavifashion.pl

Producenci

Zwroty i reklamacje

ZWROTY    

Szybkie zwroty kliknij tu.

Klient,w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny.
 
Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany oraz został zakupiony przez osobę fizyczną.
 
Odzież musi być:
  • nowa.
  • posiadać oryginalnie przymocowane metki firmowe.
  • nie nosić śladów użytkowania, perfum, kosmetyków typu fluid, itd.
Aby dokonać zwrotu należy odesłać:
  • odzież bez śladów użytkowania z oryginalnie przypiętymi metkami.
  • wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (dostępne do pobrania na naszej stronie lub dowolne z internetu dotyczące sprzedaży na odległość, może być napisane odręcznie)
  • dowód zakupu (paragon jest przypięty do metki lub fakturę)
  • produkty, które zostały dołączone gratisowo

 

WIESZAKI DOŁĄCZONE DO PRODUKTÓW NIE MUSZĄ BYĆ ODESŁANE

  • zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • zabezpieczony towar prosimy odesłać na adres firmy:
    • SELAVI ul.Domowicza 38 95-080 Tuszyn Polska

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest do pobrania tutaj:

 

Zwrot kwoty za zakupiony towar

  • Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe.
  • Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem pocztowym i wysłanych do paczkomatu.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

601312887 lub 603377200

REKLAMACJE

Aby złożyć reklamację należy:

  • wypełnić formularz reklamacyjny – do pobrania tutaj:

 

 

 

  • reklamowany produkt z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym, przesłać na adres:

SELAVI ul.Domowicza38 95-080 Tuszyn

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu.
  • W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
  • Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy koszt wysyłki na podane konto bankowe.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem pocztowym

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium